Wil jij ook een ochtendroutine die werkt voor jou?
(30-8 t/m 3-9)

Herkenbaar?

  • Start jij de dag in een rush maar zou je liever de tijd nemen voor jouw dierbaren en rustig opstarten?
  • Voel jij je al vermoeid bij het ontwaken in de ochtend?
  • Kijk je qua energie op tegen de dag die nog van start moet gaan?
  • Merk je dat je een kort lontje hebt in de ochtend doordat je eigenlijk aan het begin van de dag al tijd en energie te kort komt.
  • Zou jij het liefst in de ochtend in plaats van haasten even de tijd nemen voor jezelf?
  • Zou jij meer controle willen over jouw dag in plaats van het gevoel hebben achter de feiten aan te lopen?

Hoe zou het zijn?

Je staat met regelmaat vermoeid op. Vanaf het moment dat je wakker bent sta je aan. Je doet na een paar keer snoozen wat nodig is om de dag te starten.

Hoe zou het zijn als je jouw dag begint met meer energie en tijd voor jezelf om dat te doen wat voor jou belangrijk is in plaats van dat te doen waarvan je denkt dat het nodig is om de dag door te komen?

Hoe zou jij jouw dag beginnen als je meer tijd voor jezelf hebt in de ochtend?

Wellicht wil je meer gaan sporten, tijd besteden aan mediteren, meer tijd voor het verzorgen van jezelf?

"Van aanstaan en gaan naar rust en bewuste keuzes."

Wat gaan we doen?

Dag 1 (30-8): Op dag 1 gaan we in op hoe jij ontwaakt. En gaan we aan de slag met hoe jij je energieker kunt voelen.

Dag 2 (31-8): Op dag 2 gaan we stappen zetten om jouw ochtendroutine te optimaliseren.

Dag 3 (1-9): Op dag 3 gaan we aan de slag met dat wat voor jou belangrijk is gedurende de dag.

Dag 4 (2-9): Op dag 4 staan we stil bij jouw avondroutine.

Dag 5 (3-9): Op dag 5 gaan we stappen zetten om jouw avondroutine te optimaliseren. 

Ben je enthousiast? Schrijf je dan nu in!

Testimonial

Cindy vond de baan die echt bij haar past. Hoe ze dat deed? Dit is wat ze hierover met me deelde:

“Door elke ochtend om 7.00 u op te staan en 15 minuten me-time te nemen en daarin uit te stippelen wat ik wil, hoe ik het wil en welke stappen ik daar voor moet nemen en hoe ik daarin met kleine stapjes dat waar kan maken.

En dit is de eerste kleine stap maar daar ben ik in oktober toen wij daar mee begonnen met 7 uur opstaan al mee begonnen en dat heb ik met ups en downs doorgezet.”

Wil je contact met mij opnemen?